10 frågor om mig

2012-12-28 ♥ 12:23:00
1. Favoritgodis? Svar: Eftersom jag har godis förbud så säger jag inget (stolt tjej)
 
2. Länder du har varit i? Svar: italien  (några gånger), grekland(några gånger), danmark, österike, tyskland massa andra länder. Hoppas även att få komma iväg till thailand och spaninen innan jag fyller 18 år
 
3. Favoritmöbeln i ditt rum? Svar: Min SÄNG !!!
 
4. Hur har detta året varit? Svar: Det har varit grymt, inte haft en bättre år på länge !
 
5. Vad har du för mål till nästa år? Svar: Börja träna och fokusera allt på skolan. Sedan ska jag lägga mycket fokus på ridningen  ! Jag och Figge har även ett nyårslöfte och det är att fira ett år !
 
6. Vad vill du bli/jobba med senare i livet? Svar: Mäklare eller advokat, kan även tänka mig att jobba i ett kontor men då ska allt va glas hihi
 
7. Tycker du att det är snyggt att trä pärlor på hörlurar? Svar: om man håller sig till samma färger 
 
8. Vad är du mest nöjd med hos ditt utseende? Svar: Måste vara mina ögon
 
9. Vad använder du när du skriver detta; Mac eller annan dator? Svar: Skoldatorn eller en annan bärbardata
 
 
10.  Vilken radiokanal lyssnar du helst på? Svar: NRJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.