mitt år

2012-12-31 ♥ 15:03:48
Håller på att fixa ett inlägg med massor av bilder under hela 2012. Men mitt år har varit det bästa på länge, såklart har jag haft svåra stunder men det har vi alla haft. 
Jag har massa mål under 2013, bestämt en grej och det är att inte säga att jag ska sluta äta godis och såna saker, för någon gång kommer jag göra det ! Dom målen jag sätter iår det är mål jag verkligen ska se till att klara !
Dom tre viktigaste målen är dom här: 
Ett mål är bland annat att lägga mycket fokus på skolan, jag vill sitta på skolavslutningen och vara riktigt nöjd över mig själv.
 
Jag ska fira ett år med killen jag älskar över allt annat.
 
Jag ska börja gymma.
 Tumblr_mfe6cazyr61rng5tvo1_500_large
Tumblr_mfg8211b5q1s0xiq0o1_500_large
Tumblr_mf4wc1eojp1qjcn4do1_500_large
Tumblr_mffy7hj5rs1rln8vao1_500_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.