Mysig måndag

2012-12-03 ♥ 19:45:13
 
Idag så åkte Matilda med mig till Pärla, super roligt, så längesedan jag prata med henne så skönt att prata med henne om massa ! Hos pärla gick det jätte bra förutom att hon va dödar pigg gick inte att skritta, ibland är hon för söt ! Så kom hem för en stund sedan så har ätit och duschat nu, ska lägga mig i sängen en stund och lyssna på lugn musik och plugga, kan inte bli mysigare och sedan veta att det är snö ute dock kan man ta kort pluggandet men bara att bita ihop innan lovet nu..  Men ska plugga nu så puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.