Q/A

2012-12-14 ♥ 17:35:12
ohh har du ny kamera? :D Kan inte du skriva om den? 
-Vilken modell av canon? 
-pris? 
-bra och dåliga saker? 
-Vad tycker du om den? 
-Vad har du för tillbehör till den? 
Älskar din blogg , och din stil är to die for! <3
Svar: Nej det är min pappas kamera som jag bara låna lite hihi.. Men den är grym !! kan ta reda på mer info om den, ska man köpa en kamera är den ett grymt tips, men kommer ett inlägg om den !
tack så jätte jätte mycket !
 
vart kommer mjukisdressen fån? :) 
Svar: Det är en victoria secret, vet inte vart den finns :)
 
 
Vart e den underbara tröjan från??:) 
Svar: Den är från Jc, köpte den kanske för ett årsedan så vet inte om den finns kvar, men alltid värt att kolla !
 
 
Varför ska du sälja den? :) 
Svar: jag sålde min svea jacka för den va lite stor, kom en ny jacka idag på posten, kommer bild imorgon ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut massa nya kläder och skriva vart du har köpt dom och hur nöjd du är med dom? :)

2012-12-14 ♥ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.