saker om mig

2012-12-15 ♥ 19:52:00

 

Namn- Emma Margaretha Strand
Födelsedag- 15 februari
Hemstad- göteborg
Ögonfärg- blå
Hårfärg- brunt
Stjärntecken - vattenman 
Skostorlek- 36
Är dina föräldrar skila?- neee
Skor idag?- prime boots
Mål för året-  många mål inför 2013
Det första du tänker på när du vaknar - att jag kan sova en lite stund till

Tatueringar- har inga



Namn på barn- vet inte
Vad vill du bli när du blir gammal? advokat eller mäklare 
Dröm jobbet-  modell men de kommer ja aldrig bli 
Favorit mat- taco
Sport- fotboll &  ridning
Glass-  ben & jarry
Godis
Låt- Varför gör du det med honom? -numera
Helgdag- fredag!

Senast du...
Skrattade? idag ! 
Grät? längesedan
Kollade på film? igår
Drog ett skämt? - förut

Just nu..
Vad ser man utanför ditt fönster? ett hus
Lyssnar du på musik nu? jaa
Vad har du på dig? en tröja och jeans
Vad är de på din musmatta? har bärbar data, så har ingen

Har du under den senaste månaden..
Rökt?
- nej
Shoppat? aa
Motionerat?- jaaa
Solat?- ne

Haft sex? -    

Pussats med någon? - jaa


Vem..
Kan du lita på?
- dom närmaste vännerna,Figge och familjen
Vet allt om dig?-  min mamma
Längtar du efter? - julafton


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara på en sak. om du inte svarar på om du har haft sex så tar nog dem flesta det som att du har det?

2012-12-15 ♥ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.