svar på tal

2012-12-12 ♥ 16:08:47
Åhh har letat efter en sån, så fiiin!! Var e den köpt och hur mycket kostar den? Svar: Den är köpt på chelsea :)
 
Hej jag har läst din blogg ett bra tag nu, Och jag läste emelies blogg också och har undrat detta länge..Va inte hon där Emelie på g med figge? Och ni var ju på samma tjej kväll hur va det då? Va tycker du om henne nu? Bra blogg ':) Svar: jo Figge och Emelie va tillsammans. Det är jätte bra, Emelie är jätte snäll och söt, så har abslout inget imot henne !!! Tycker inte att man ska tycka illa om sin pojkväns/flickväns ex !
tack !

 
Hur gör du sådär ?? Altså på gifboom (stavning) 
Så går dt väl inte att lägga bilder utan bara ta kort 
Och göra sådär elr ?? 
Snälla sig !!!/// grym blogg 
Svar: Kan göra det i ett annat inlägg ! tack så mycket 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.