Ett halv år

2012-11-29 ♥ 20:45:27
Idag har jag och Figge ett halv år.  Kan inte fatta det gått så snabbt, känns precis som vi hade 2 månader. 
Jag minns allt från första gången jag träffa Figge, första gången jag snacka med han, första gången han pussa mig, första gången han viska i mitt öra att han älska mig. 
Jag kan vara mig själv med utan att skämmas, Jag kan skratta och gråta för han. 
Han är mitt hjärta, utan han kan jag inte leva. 

Jag älskar dig världens bästa. 29 Maj 2012 ett datum jag alltid kommer minnas
 


Kommentarer
Postat av: Namn

Aww! Jättefina tillsammans!! :)

2012-11-29 ♥ 21:58:59
Postat av: Figge

aww älskling, älskar dig mest <3

2012-11-29 ♥ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.