K Ä R L E K

2012-11-06 ♥ 16:13:00
Kärleken är som ett pussel, för varje gång du bråkar försvinner en bit av pusslet, efter många bråk finns inte pusslet kvar
 
Satt och tänkte lite på "kärlek" igår, tillslut kom jag på ett citat (det som står ovan)
 att om man bråkar massa så tappar man tillslut känslor tror jag för man ser bara allt negativt..  
Själv har jag turen att jag inte bråkar så mycket med min kille hoppas många har den turen också ! Men ni som kanske bråkar ofta tycker jag ska tänka till lite, såklart finns det ofta en anledning men ibland kan det bara va små skit saker..  
Menar inte den här texten till någon, utan satt bara och tänkte lite för mig själv
Bäst är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.