rädd tjej..

2012-11-09 ♥ 08:45:00
(bild från igår) 
 
Om en stund ska jag gå till skolan, har ju sovmorgon på fredagar vilket är sjukt skönt. Dock har min kära pojkvän skrämt upp mig sjukt mycket, han säger det finns älgar i munkegärde för de har han läst någonstans och jag är LIVRÄDD för älgar, så ser jag en kommer jag säkert börja gråta haha.. Så är rädd att gå till skolan nu men lite biff är jag så kan säkert slå ner en älg !  Men efter skolan tror jag att jag ska träffa Figge, Men nu ska jag dra mig till skolan
puss

Kommentarer
Postat av: helin

världens vackraste emma !

2012-11-09 ♥ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.