Svaren på Frågestunden del 1

2012-11-26 ♥ 20:43:22
Chips/godis
Höst/Vår 
Sommar/Vinter
Märkeskläder/vanligakläder - beror ju såklart på !!!
Vaniljglass/chokladglass , (dödar dig om du säger vanilj) 
Rida/Fotboll
 
Dina bästa vänner? Svar: Matilda
Vem står dig närmst just nu? Svar: många
Vart har du köpt millitärbyxorna? Svar: på missay
Tycker du att du själv är bortskämd ? Svar: nej
Va står högst upp på din önskelista i jul? Svar: En macbook data får se vad tomten säger om det bara..
 
Älskar du figge? Svar: jag älskar Figge sjukt mycket !!
Är Pärla din? Svar: nejj, utan jag rider henne 2 gånger i veckan 
Har du vart kär i någon när du va ihopp med figge? Svar: VERKLIGEN INTE !!
Din favoritaffär? Svar: Tara,Raglady, fiorucci, Gina massa mer
Favorit klädesmärke? Svar: Olika
Längd? Svar: 156 cm 
Vikt?
 
Stl på kläder? Svar: xs
Riktiga hårfärg? Svar:brunt
Oskuld? Svar: privat
Tycker du att du är bortskämd? Svar: nej
Skulle du kunna bli kompis med en läsare som du inte känner från början? Svar: ja absolut ! 
Vad önskar du dig i julklapp? Svar: kommer det ett inlägg om det
Vem är din förebild? Svar: Min mamma & pappa
Din blogg är fett bra, bara så du vet! <3 :D Svar: tack så jätte mycket !! 
Del 2 kommer i ett annat inlägg någon annan dag. Kanske i videoinlägg ;)  Vill ni ställa mer frågor har ni chansen fortfarande här  -  http://emmasstrand.blogg.se/2012/november/fragestund-nu.html#comment

Kommentarer
Postat av: Anonym

fult att du skriver att du "ska svara ärligt på alla frågor" när du inte ens gör det...

2012-11-28 ♥ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.