trevligt trevligt

2012-11-02 ♥ 15:24:19
 
 
Alice och Figge åkte hem vid 1, så nu har jag pluggat massa som vanligt..  Men nu springer jag runt i huset  städar lite efter mig och Alice och lyssnar på justin bieber <333333, har även  plockade även ut diskmaskinen hoppas mamma och pappa läser de nu;) så en guldstjärna till mig
Har skit ont i magen så idag blir det bara ta de lugnt. Sedan ikväll ska mamma och pappa till våra grannar en stund så följer med dit sedan åker jag nog till Figge. 
Men nu ska jag forsätta städa 
pusss
 

Kommentarer
Postat av: amanda

vilka är era grannar ?
kan du svara på kommentaren med charlotte vill verkligen veta , ja vill se hur hon ser ut med:D

2012-11-02 ♥ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.