5 hårtips

2012-10-18 ♥ 20:50:26
1. Använd inte värmetänger t.ex. plattång.  Det sliter jätte  mycket på håret, jag har nästan slutat att  platta och locka mitt hår och mitt hår är inte alls slitet ! Såklart kan man göra det någon gång ibland men använd ett värmeskydd då  ! 
 
2. Gör en inpacking i ditt hår minst 1 gång i veckan, helst nu på hösten då håret är väldigt "risigt & torrt" då kan det hjälpa mycket med en inpackning !
 
3.Avsluta varje hårtvätt med att skölja ur håret med iskallt vatten Håret blir glansigt.
 
4. Använd inte toffsar med medall på. 
 
5. Försök sov i flätor det gör att du inte sliter lika mycket på håret !
 
Har ni några frågor är det bara att ställa dom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.