F R E D A G !

2012-10-19 ♥ 08:42:00
Godmorgon ! Vakna med värdens huvudvärk känns inte super.. Men va bara för Igår så ramla jag i köket så jag slog i huvudet i ett handtag såna man drar ut lådor med, så har två stora bulor på huvudet, ibland orkar inte ja med mig själv !! Så nu på morgonen när ja skulle fixa håret trodde jag att jag skulle dö så fort jag rörde en bula gjorde det ju skit ont haha.. Men det går nog över snart ! Nu har jag iallafall precis fixat klart mig så ska gå till skolan om en stund, Efter skolan ska jag nog fixa mina naglar sedan träffa några !
blir nog en super Fredag 
 
bild tagen för 5 sekunder sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.