Regn

2013-04-15 ♥ 15:45:22
När jag kom hem från skolan så gjorde jag en liten fruksallad till mig satte mig och sedan har jag bara pluggat en massa, skulle ut och springa men eftersom det regna så mycket valde jag hellre krypa ner i sängen och plugga, det måste verkligen bli ändring på det nu, varit lat med att träna nu det sista för har prov hela tiden men ska försöka nu. 
Vid 6 åker jag till stallet ska nästan bara skritta Amber så blir extra mys idag,.
Hoppas ni har haft en bra start på veckan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.