Förlåt

2013-08-10 ♥ 13:20:36
Börjar inlägget med ett förlåt för bloggen kommit i andra hand jätte mycket nu, men är inte alls många dagar kvar på sommarlovet och vill ta vara på allt !
Igår så tog jag, mamma och pappa cykeln ner till kungälv och åt på en jätte mysig restaurang, när vi kom hem tog vi det bara lugnt sedan somna jag.
 
Imorse så vakna jag tidigt så bestämde mig för att åka till stallet för Alice va redan där och hade utsläpp så va i stallet vid kvart över 9, så fixa jag stallet och sånt. Sedan så gick jag och Alice till paddocken och la fram lite bommar, vi gjorde en svår övning så va mycket fokus. 
Men kom iallafall hem för en liten stund sedan så just nu sitter jag med inpackning i håret, men bloggar sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.