Fredag

2013-08-16 ♥ 16:20:46
Jag, Alice och Ida vakna vid 10 tiden och då gick vi upp och åt frukost, Sedan fixa vi oss för dom skulle hem vid 12 och jag skulle till stallet, Haft jätte bra dagar med dom tjejerna ! Vid 12 iallafall kom figge och hämta mig så körde han mig till stallet bästa pojkvännen, så stanna han där medans jag fixa stallet, för Amber är tyvärr halt.. så vi bara stod och borsta på han och myste.
Sedan åkte vi hem så åt vi, baka och bara tog det lugnt.
Snart kommer min mamma och pappa hem och då ska vi fira min pappa
 
bästa, blir bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.