nu ska vi peppa varandra

2013-08-08 ♥ 12:39:05
Ni som följer min blogg vet att jag tränar i perioder, ibland känner man bara inte för det och tycker ändå inte det visar några resultat, känner ni igen er?  Nu när sommaren kom så trodde jag att jag skulle träna mycket mer men jag hade fel.. första veckan va jag på gymmet ofta men sedan när jag börja åka ut med båten så kunde jag inte träna på samma sätt, så nu under sommaren har jag tappat det mesta, vilket jag blir sur på mig själv över.
 
Jag fick därför tips på att göra en tränings bok som jag tyckte själv lät spännande och kul. Ibland tycker man att man är så duktig att äta och träna men så ger det inget resultat. Då skall man kunna gå tillbaka och läsa vad åt jag egentligen den veckan eller hur mycket tränade jag då. Nu tänkte jag även peppa er, låter det kul? 
 
 
Jag är iallafall jätte taggad på det här, vill bara sätta mig på cykeln och cykla till gymmet, eller ta en extra lång promenad vilket jag nu skall göra :) 
I vinter ska jag kunna börja se resultat och känna mig peppad inför sommaren 2014.
om ni vill kan jag lägga in ett träningsmål varje vecka till er läsare?
 
 
Såhär ser min träningsbok ut, det är ju mycket roligare att skriva i en med lite bilder och sånt !”
 
 
 
 Såfort du kommer in i en period där det inte alls känns bra, sätt på den här låten och tänk FÖR ATT JAG KAN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut träningsmål så varje vecka? Typ hur du tränar oså vilka övningar och hur ofta du gör allt? Då blir de att vi och du jobbar tillsammans till samma mål - att må bra i våra egna kroppar!

2013-08-08 ♥ 13:01:34
Postat av: Anonym

Skriv mål för varje vecka!!

2013-08-08 ♥ 22:02:52
Postat av: moa

Har du gjort boken själv? eller var har du köpt den? hur ser den ut inuti? glad för svar :)

2013-08-08 ♥ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.