Super dag

2013-08-31 ♥ 19:57:27
Dagen har varit jätte mysig, Som sagt åkte hela familjen till borås för lite shopping.. Vi åt även på jensen där och bara satt och prata vilket som va jätte mysigt ! Sedan gick vi runt i affärer.. 
Sedan så va vi inne på my one och då kommer mina sysslingar in där haha... Så dom fråga om vi ville med dom hem och fika så vi åkte hem till dom, träffar dom inte alls ofta så det va roligt !!  Kom nyss hem iallafall, skulle egentligen till stallet men Agnes hade redan fixat, vilket va jätte snällt !  Så tar stallet imorgon istället.
Shoppingen kommer upp imorgon !
 
Även fast jag är kortast av oss så är jag tro det eller ej äldst.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vart kommer jeansen ifrån sjukt snygga :)

2013-09-01 ♥ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.