Svar på era frågor

2013-08-13 ♥ 19:36:00
Vad skulle du köpt för sommarjobbspengar?
Svar: jag skulle köpt en hollies jacka tror ja? sedan skulle jag sparat
 
vad har du för kamera? är den väldigt dyr? svara gärna i inlägg!
Svar: ska skriva ett långt inlägg om det 
 
Vart kommer tshirten ifrån?:)
Svar: den kommer ifrån design only
 
vart har du köpt skjortan och byxorna ? riktigt snygga !! + IN LOVE WITH U'R BLOG!!
Svar: skjortan kommer ifrån gant och byxorna från JC. tack !!
 
Vad har du för storlek på dina nya leopard byxor? :)
Svar: M/L dom är väldigt konstiga i storlek 
 
Kan du inte lägga ut träningsmål så varje vecka? Typ hur du tränar oså vilka övningar och hur ofta du gör allt? Då blir de att vi och du jobbar tillsammans till samma mål - att må bra i våra egna kroppar!
Svar: Jo det var en grym idé !! Ska fixa det direkt.
 
 Hur mycket kosta den? (ipadfodralet)
Svar: Det kosta runt 745 kr 
 
Vart har du köpt jackan?
Svar: det är mammas så vet tyvärr inte..
 
åh vilka snygga jeans, vart kommer dom ifrån?
 Svar: Det är please jeans, vet tyvärr inte vart.. Grymt snygga är dom !!
 
Var kan man köpa såna? Det är en panos bikini va? :))) 
Svar: mamma köpte den på marstrand, ja det är de !
 
Kan du visa alla dina träningsklädet i ett inlägg? Var de kommer ifrån oså :)
Svar: ja det kan jag försöka fixa !! :) 
 
Vad är ditt mål med träningen? :)
Svar: att få en stark och frisk kropp, sedan känna mig trygg i den ! 
       
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.