1 år tillsammans

2013-12-30 ♥ 16:23:53
 
 
 
Ett helt år har jag ridit Amber nu.. Har varit den bästa tiden helt klart, tror ingen kan förstå hur otroligt mycket han betyder för mig. Vi har haft många motgångar men ännu mer framgångar ! Minns första gången jag hoppade Amber, Han bara sprang runt och jag hade händerna nere vid sadeln över hindret, han har lärt mig så mycket under bara ett år !  Han gör verkligen allt för sin ryttare i alla lägen. 
Jag vill tacka Ambers ägare så otroligt mycket att jag får rida han och även tacka mamma och pappa så otroligt mycket dom ställer upp för mig och Amber att vi skall få träna för tränare och tävla. 
Nu skall vi se till att Amber blir helt frisk igen och så skall det här året bli vårat !
Bästa ponnyn i världen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.