Godmorgon

2013-12-21 ♥ 11:10:40
Dagen igår blev jätte lyckad, hade först en myskväll med Cajsa och Abrar, Alice kunde tyvärr inte komma.. Så vi åt godis, drack te, kolla på film och bara satt och prata, senare på kvällen så kom det några mer hit så blev en bra start på lovet ! Inatt har jag inte alls sovit bra, håller på att bli sjuk så hostat jättemycket och känner mig helt död, skulle egentligen på ett pass med Cajsa 10 imorse men fick hoppa över det. Så idag blir det bara en mysdag hemma ska försöka sova så mycket som möjligt och försöka bli frisk ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.