Min dag igår

2013-12-14 ♥ 12:05:27
Hej ! förlåt för jag inte bloggat ordentligt nu men verkligen inte haft tid, har haft grejer varje dag nu i några dagar så varit fullt upp !  Igår i skolan hade vi Lucia det gick helt okej vi sjöng fel en gång men sånt händer, sedan efter skolan åkte jag och tränade sedan så åkte jag, Figge, Alice och Jacko in till jul på liseberg som var hur mysigt som helst, Alice tog massa bilder så hon ska skicka dom till mig så kommer dom upp ! Sedan sov jag hos Figge, bästa som finns att vakna upp i hans famn !! S
å kom nyss hem, så ska packa upp mina grejer sedan åka till stallet
 
Här är några bilder jag tog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.