Mitt 2013

2013-12-31 ♥ 13:07:34
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja många saker

Hur har ditt 2013 varit? – bästa året på länge !

Blev du kär i år? – jaa 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - oj det vet jag faktiskt inte..

 

Bästa köpet? –  min odd molly kofta och mina höga stövlar

Vad spenderade du mest pengar på? - kläder 

Gjorde någonting dig riktigt glad? – Ja massa saker 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? –  wake me up  

Vem har du umgåtts med mest? – Figge och mina närmaste vänner

Har du haft ett förhållande under 2013? - Ja

Vart reste du under 2013? –Ingen stans :(

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? – inget jag kan komma på nu

Vad gjorde du på din födelsedag? – åt middag med familjen och figge 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - jaa

Vem saknade du? – vet inte

De bästa nya människorna du träffade? – träffat många kompisar, men skall jag välja en är det Alice fischer

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Att göra det året ännu bättre än 2013 !

Sommaren 2013 har iallafall varit den bästa någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.