Svaren på frågestunden

2013-12-14 ♥ 17:45:46
varför valde du just gulbil? Jag valde inte färgen utan vi köpte den av ett par kompisar så kunde inte bestämma färg, men jag är glad över min gula bula
Hur mycket kostar den? privat
tycker du inte du härma jacko lite? hahah nej det tycker jag verkligen inte, han är ju inte den ända som har mopedbil, sedan har han elbil så det är inte samma ;)
Hur många läsare har du varje dag? olika men jag är jätteglad över det som läser min blogg
vad är det bästa du vet? Du är fin :) Det är nog min familj,vänner, Figge, Amber ! Tack så mycket
 
Vad betyder han för dig? Han betyder allt
Skulle du kunna visa hur du lockar ditt hår? :) Ja det kan jag absolut göra !
Vad gör dig ledsen? när folk snackar skit, även fast man inte ska bry sig så tror jag alla gör det
Vad gör dig glad? min familj, vänne, Figge och Amber
Har du tips på vad man kan ge sin pojkvän i födelsedagspresent? något klädesplagg, parfym, något smycke, 
 
Vad tycker du nu om att klasserna blev som dom blev på mkg? jag tycker det är synd för det va vårat sista år tillsammans men nu har man bara accepterat det 
Tycker du det var bättre när 97orna gick på mkg? nja, både jag och nej
Berättar du allt för din mamma? ja det gör jag
 
Finns det någon vän som du saknar? ja det finns det
Saknar du att spela fotboll? ska jag vara ärlig så gör jag inte det men jag saknar hela gänget i fotbollen..
 
Vilka gymnasium har du kollat på? bara mimershus än sålänge 
Konstig fråga men hur stor är din säng? Min säng är 105 men skulle gärna ha större<33333
Vilka är dina närmsta vänner? Finns många
Satsar du på skolan? ja det gör jag 
Hur lång är du? 157
 
Favorit outfit? ett par strumpbyxor, primeboots och en stor stickad tröja
 
Kan du berätta 2 av dina bästa minnen? Kan komma upp ett inlägg om det
Och 2 av dina sämsta minnen? kan också komma upp ett inlägg om det
Hur hanterar du skitsnack? Jag låter dom snacka på tills det når en gräns annars så snackar jag med dom skitsnack handlar ju alltid om folk som är avundsjuka på något..- 
Skitsnack skapas av avundsjuka, sprids av haters, Accepteras av idioter och handlar om oskyldiga - 
Hur firade du och Figge er ett-årsdag ? :) Vi åt jordgubbar i smällt chocklad sedan så tog vi en lång promenad och bara prata
 
Hur känner du inför att börja gymnasiet? blandade känslor, lite nervöst men ska ändå bli jätteskoj
Måste bara säga att du är så sjukt fin och snäll Emma :) åh tack du är också jättefin och snäll !! 
Hur skulle du beskriva dig själv om du skulle vart en annan person? skulle nog sagt att jag är glad sedan vet jag inte riktigt haha..
Hur tror du att andra ser dig? oj det är nog väldigt olika, men mina kompisar tror jag ser mig som glad, alltid skrattar och omtänksam.
 
 Tack alla som ställt massa frågor

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! på din tidigare blogg på nattstad (om jag är rätt);) så visade du någa juicy couture mjukisdressar,vart kan man köpa dem? skulle du kunna länka mig den? kram

2013-12-14 ♥ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.