Alla hjärtans dag

2013-02-14 ♥ 17:24:44
Idag är det ju alla hjärtans dag, tror ingen missat det ! Jag har ju turen att ha en underbar pojkvän så idag har jag sagt till han tusen gånger hur otroligt mycket jag älskar han och han betyder massor.  
Idag tycker jag det är viktigt att man förklarar för vänner/familj/pojkvän/flickvän hur mycket dom betyder för dig. 
Va först i stallet hos Amber han fick lite extra pussar och godis vilket han nog gilla, Sedan fick Figge lite extra pussar såklart ! Nu ikväll ska jag spendera kvällen med min underbara familj !
 
Såklart får ni en massa extra beröm att ni är såna underbara läsare !!
Colorful-hearts-photography-separate-with-comma-favim.com-145005_large
Are-fantastic-lightness-photograph-photography-favim.com-144993_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.