Frågestund - Svaren del 2

2013-02-01 ♥ 15:15:00
Vad tycker du är bäst med stall rogstorp & vad tycker du är sämst? :) svar: Jag tycker det mesta är bra ! Kan inte säga något som är sämst än eftersom jag inte stått där jätte länge :) 
Varför är Amber den sötaste,bästaste och underbaraste i hela världen? Svar:  Han är född sån ;) 
Varför kommer ni krossa alla på tävlingsbanorna? Svar: haha vänta och se ;)

 
vad tycker du om Figge?  Svar: jag tycker Figge är världens bästa 
2. hur mycket älskar du din brorsha?? (Filip) Svar: Jag älskar han hur mycket som helst !
3. Oskuld? Svar: Privat
4. vad är det dyraste du har köpt? Svar: ingen aning..
5. Vad tycker du om Wilma hallgren (jag tycker hon e underbar) Svar: jag tycker hon är snäll & söt
6. vem är den roligaste i din klass? Svar: Abrar
7. vem är den roligaste i din skolan? Svar: ingen aning
8. Vilka bloggar läser du? Svar: oj massor !
9. favorit kändis? Svar: Justin Bieber <3333333
2012 Summer Covers by Justin Bieber at Rollacoaster Magazine Justin Bieber Covers Rollacoaster Magazine Summer 2012 Photo Shoot

10. Favorit låt? Svar: olika
11. top 5 bästa kompisar? Svar: Skriver inte 5 för har massor 
12. hemma eller borta? Svar: Beror vad du menar med borta, men älskar att vara hemma
13. sommar/ vinter? Svar: Sommar
14. favorit film Svar: kollar inte ofta på film :(
15. det bästa med Figge? Svar: ALLT
16. det sämsa med Figge? Svar: inget
17. kan du göra en videoblogg med svaren?  Svar: någon del kommer i videoinlägg
18. varför började du rida? Svar: För min mamma har alltid hållt på med hästar
19. Vad är det bästa med ridning? Svar: Att man verkligen blir ett med hästen, finns ingen bättre käsnla
20. Varför du du sååååå sööt och snygg?? Svar: haha vet inte vad jag ska svara, men tack ! :)
21. vad är så kul med att blogga?  Svar: Att man kan skriva av sig
22. vad är jobbigt med att blogga? Svar: Att man måste varje dag lägga en stund på att fixa saker på bloggen  
23. skulle du vilja ha en lilla syster?? Svar: jaa !!
24. Vem va du kär i innan du blev ihop med Figge? Svar: en jag abslout inte kommer nämna här
25. kan du video blogga mer? Svar: ja, men då får ni tipsa om vad jag ska prata om
26. Älskar din blogg Svar: tack så mycket
27. Om du va vilse i en Ö, vilka skulle du vilja ha med dig (5 stycken) Svar: Min familj dock är vi bara 3
28. när grät du senast? och varför? Svar: va jätte längesedan jag grät så vet inte..
29.Hur länge vill du va ihop med Figge? Svar: Föralltid !!
 
Nästa del ska jag se till kommer i videoblogg måste bara ha någon som kan fråga mig frågorna..
 

Kommentarer
Postat av: wilma

jag kan!!!

2013-02-01 ♥ 15:30:03
Postat av: Anonym

Vill du bara vara ihop med Figge i 8 månade r och tre dagar? Hahaha tror du råkat svara lite fel där ;)

2013-02-01 ♥ 15:31:28
Postat av: Anonym

Måste blivit fel med den sista frågan eller? Det står hur länge?

Hittar du på nåt kul ikväll? HA EN BRA HELG!

2013-02-01 ♥ 15:31:58
Postat av: Anonym

Fick du tag på Justin Bieber biljetter? :)

2013-02-01 ♥ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.