Hoppningen för Angelica

2013-02-22 ♥ 14:41:00
Igår hade jag ju hoppning. Vi skulle åka ut till min gamla tränare, Amber va hur lugn som helst under hela träningen lyssna hur bra som helst på mina hjälper, vi jobba mycket med vägar och ofta kom vi rätt, såklart blev det något fel någongång ! Problemet vi hade va att det blev fel galopp efter hindret ibörjan av träningen, Amber är otroligt känslig när det gäller det så det är mitt fel, får be Agnes hjälpa mig hur jag ska tänka med det..  Men jag är hur glad som helst att han verkligen börja lyssna på mig innan och efter hindrerna, för på våra första hoppträningar fick jag knappt stopp haha.. 
Men vi ska åka och träna mer för Angelica så det blir nog super ! Mamma och pappa filma lite så har filmer men dom kommer upp imorgon..
 
mitt hjärta..(hahah vi behöver inte titta på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.