Hoppträningen -

2013-02-27 ♥ 21:06:57
Idag så va det hoppträning för Christian, Amber kändes riktigt bra under hela passet, det går verkligen bara bättre och bättre !! Måste bara lära mig att verkligen ta tillbaka honom imellan hindrerna.
 Tyvärr gick det inte bra för Agnes, katten bara stegra och sånt så när hon skulle hoppa en gång åkte hon av och drog ner hela hinderstödet med huvudet (om jag fatta det rätt) så hon har kanske åkt på en hjärnskakning, stackarn, hoppas verkligen det gick bra !! Tycker ni ska gå in och kolla hennes blogg och även kommentera.. http://agnesstahlqvistgaard.blogg.se/.. 
Men nu måste jag plugga massor av läxor..
världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.