nytt

2013-02-01 ♥ 14:28:19
Igår kom mamma hem med en olja jag velat ha ett tag. Den heter moroccanoil, och ska hjälpa dit hår att "växa".
Nu på vintern är mitt hår jätte tort och tråkigt men när jag tog den här oljan blev det jätte mjukt och skönt. Eftersom jag inte använt det så länge kan jag inte säga med handen på hjärtat att det funkar super, men överallt där jag läst om den här oljan säger att den funkar och är kanon ! Så märker jag skillnad blir det abslout ett tips. 
Finns att köpa på åhlens

Kommentarer
Postat av: :)

den gör så du får finnar..

2013-02-01 ♥ 14:47:45
Postat av: Anonym

jag har använt den här och den är jätte bra.
Man får ju inte direkt finnar av något man tar i håret ! :)

2013-02-01 ♥ 14:50:31
Postat av: Anonym

vad kostar den?

2013-02-01 ♥ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.