Skriver av mig lite bara

2013-02-20 ♥ 19:27:00
Just nu händer otroligt mycket i mitt liv.. 
Sen jag börja rida Amber så vill jag ge allt med han, vill satsa och ha mål tillsammans med han. Amber betyder hur mycket som helst, jag kan komma till stallet och inte vara så jätte taggad på att rida men såfort jag träffar han så blir allt direkt posetivt ! jag har haft mängder av skötarhästar,men hos alla har det alltid funnits något som inte kännts perfekt, dom mesta har varit för små och Pärla och jag passa ju tyvärr inte.. Men med Amber känns allt så bra, han är svår att rida men vi tränar för otroligt bra tränare och jag lägger ner mycket tid på att hitta dom små knapparna man behöver för att rida Amber.
 Som jag skrev igår vill jag ju tacka Agnes och hennes familj för den här chansen att rida han, men sedan måste jag tacka min mamma & pappa som verkligen stöttar mig hela tiden, kör till träningar/tävlingar ! 
 
Men sedan kommer vi till den andra punkten som är skolan, sköter jag inte skolan blir det ingen Amber..
Jag måste satsa mycket på  skolan. Jag är den tjejen som kanske inte bara kan sitta i 1 timme och plugga utan jag måsta sitta mycket mer. Skolan är min framtid om jag inte satsar nu på skolan kommer det aldrig bli bra i min framtid..  
 
Som ni läsare kanske har märkt är att bloggen inte varit på topp det senaste nu, men det är bara för att jag har mycket att göra just nu.. Mina inlägg blir bara nu går jag till skolan, sedan åker jag till stallet/gymmet/Figge/kompis eller att jag ska plugga. Men nu ska jag verkligen ta tag i bloggen, men för att jag ska det måste jag sköta skolan så är det bara. Om jag sköter skolan så mår man bättre och då blir det roligare inlägg.
 
Blev ett rörigt inlägg men behövde skriva lite och det är såhär det ligger till ! 
 
Voorwijks Amber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.