Super lördag

2013-02-23 ♥ 16:02:30
Igår kväll hade vi en grym kväll hemma hos Emilina där jag och hon hade en tjejkväll för några i klassen, med goa tjejer kan inget bli fel, kommer upp lite bilder ! När jag kom hem kom figge hit så sov han här. Imorse åkte jag till stallet red ut med cicci i det fina vädret. Om en stund åker hela familjen plus figge och kolla när Filip spelar match ! Sedan ikväll kommer min släkt hit så ska vi ha släktkalas för mig och Filip !
Men ska vara social med figge nu bloggar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.