svar på tal

2013-02-28 ♥ 18:11:00
Vart kommer den ifrån?
Svar: Den kommer ifrån gina tricot

Hej! vart har du köpt dom Hollister byxorna? 
Dom var jätte fina.
 
Svar: Fick dom i julklapp men tror dom är beställda på hollisters hemsida :) tack!!
 
Vad heter passet? :) vad gör man?
 
Svar: Det var indoor walking.. Man har tränar med en crosstrainer och gör intervaller hur jobbigt som helst men grym träning !!
 
Hur får du att menyn"senaste inläggen, kategorier, arkiv, design" ligger ner ?:)
 
Svar: Kan tyvärr inte svara på den frågan eftersom jag inte gör mina egna designer
 
Har du slutat i fotboll?
 
Svar: Har en paus..
 

tävkte bara fråga, vad har du för strolek på din juicy couture suit? :)
Svar: Jag har S :) 
 
Kan du inte filma när du hoppar nån mer gång? Skulle vara jätte kul! 
Du och Amber är så himla fina tillsammans, perfection!!
 Svar: Har massa filmer så kan lägga upp några !! Åh tack så jätte mycket 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.