svarar på frågor

2013-02-09 ♥ 15:20:00
vad kostar den? 
Svar: Den kostar runt 350 kr. 
Fick du tag på Justin Bieber biljetter? :)
 
Svar:Tyvärr inte..Men jag är ju inte världens fans och då verkar de ju som man inte får gå på Justins konsert eftersom man ska ha gillat han sedan han börja sin karriär  Ibland undrar jag hur folk tänker
 
Hur gör du så på dina bilder ? :) 
ibland har du hjärtan osv.. :) 
Svar: Jag använder en app som heter pixlromatic, photojus och LINE camera ! :) 

Äger du amber eller hur ligger det till? Bra blogg!
 
Svar: Nej utan han ägs av Agnes och hennes familj. Men eftersom hon har en till ponny hinner hon inte riktigt med Amber, Men jag rider Amber 3 gånger ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.