Frågestund - Svaren del 1

2013-01-23 ♥ 18:04:00
kan du visa ditt hus i video lite mer exakt ? Svar: ja det kan jag göra !
tips hur man tar bra bilder visa ditt rum ? Svar: Kan fixa ett inlägg hur man tar bra och visa mitt rum kommer ju när jag visar mitt hus.
vad tycker du om 7:0rna på DIN SKOLA Svar: Några 7:or är jätte snälla och sånt medans några andra undrar man ju va dom håller på med. Men så är det nog på alla skolor med 7-9 finns alltid några man undrar vad dom håller på med och menar inte bara 7:or nu.
 

Vad tkr du om mig? :) Svar: jag tycker du är jätte snäll, söt, grym på fotboll och saknar dig massa ! (Derya)
Går de bra med figge? Sjukt söta tsm!  Svar: Ja det går jätte bra !! tack 
kan inte du ta massa bilder på dig med systemkameran å lägga ut på bloggen? Svar: jo ska bli bättre på det 
Ska du ha moppe? Svar: inte som det ser ut nu..
Vad har du för planer i sommar? Svar: hoppas på en resa, vara ute med båten, träffa kompisar och sånt ! 
ska du fortsätta i fotbollen? Svar: Tagit en paus nu ett tag, men sedan får vi se !
Dina mål detta året? Svar: Fira ett år med Figge & Satsa allt på skolan,kompisar,familjen,Amber och träningen
hur många läsare har du? Svar: Det skriver jag inte ut här, men jag är GRYMT nöjd !
erkäännn de va grymt kul i London? ;)  Svar: Ja det va jätte kul !!
Skulle du kunna göra ett videoinlägg med Figge nån gång?:DD Svar: Ja det skulle jag kunna :) 
Va tycker du och folk som röker och skulle du kunna umgås med nån som gör det? Svar: Jag har inget problem med folk som röker, men det är inget jag skulle göra !! 
Va har du för plattång? Svar: En gama
Gör du träningar hemma också? Svar: japp !
Går du i fotboll fortfarande? Svar: som sagt har jag tagit en paus
 
Är du bra på fotboll/går du i fotboll/såfall hur länge har du gjort det? Svar: Beror på dag till dag. Läs frågan innan, Jag har spelat fotboll i 7-8 år.
Hur många läsare har du per dag? Svar: svarat på den här frågan längre upp
Kan du inte svara i ett video inlägg? Svar: Kanske del 2
Vilka bloggar läser du? Svar: MASSOR !
 
Vrf går du på thorild och inte typ ytterby eller munkegärde? Svar: ja går på munkegärde och inte thorild. För munkegärde ligger nära där jag bor !
Hur länge har du gillat figge? Svar: Träffa han första gången för ett årsedan ungefär och då tyckte jag han va jätte snygg,men då va det abslout inget mellan oss (!!!) för det var inte bara vi och  han hade tjej då ! Men jag börja la gilla han på riktigt när vi hade träffats några gånger och det var i maj någon gång
Gillar du grisar? Svar: jaa har en gris i mitt rum hihi..
Vilken skola går du på & är den bra ? Svar: Jag går på munkegärde. Skolan är helt okej !
hur lång är du ? :) Svar: Ungefär 156 cm 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.