Godmorgon

2013-01-04 ♥ 11:04:36
Vakna för en liten stund sedan, skönt att vakna och inte ha så ont i ryggen, för haft de hela natten FML, men skönt att det är bättre nu ! 
Men nu på morgonen har jag gjort mina styrkeövningar som jag och Alice bestämt vi ska göra två gånger per dag,  känns skönt nu efter ! Men idag så ska jag och Alice först ner till kungälv och äta sedan åker vi till gymmet Alice ska köpa kort sedan får vi se om vi ska träna eller inte. Ikväll ska jag träffa två grymt saknade kompisar så det blir nog en perfekt dag, nu ska jag gå upp och äta frukost så vi hörs sen
Tumblr_m859gg0x0v1rtk32zo1_500_large

Kommentarer
Postat av: :)

Kan inte du visa eller skriva i nått inlägg hur du gör övningarna? :)

2013-01-04 ♥ 11:35:46
Postat av: Anonym

Vart tränar du ?

2013-01-04 ♥ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.