Hur jag tränar

2013-01-04 ♥ 16:06:38
Fick en fråga om jag kunde visa hur jag tränar och sånt så tänkte dela med mig av det ! 
Kan ju först meddela att jag tränar inte för att gå ner massa i vikt och sånt utan jag vill vara stolt över min kropp och må bra !!
Men innan man börjar sätta igång med att börja träna så måste man verkligen bestämma sig om man vill eller inte.
 
Jag gör såhär, Först har jag tagit bort sötsaker, sedan försöker jag dricka vatten ofta och röra på mig, Man kan gå istället för att ta buss eller bil ?
 
Två gånger per dag gör jag olika styrkeövningar.
30 situps 
10 armhävningar
20 rygglyft
60 sekunder plankan
60 sekunder 90 grader
50 rumplyft
10 utfallssteg per ben. 
Vet du inte hur man gör dom här sakerna är det bara att söka på youtube.
 
Sedan ska jag börja gymma på sportlife och det ska jag göra 2 gånger i veckan.  
Jag har många gånger sagt att jag ska börja träna och massa men nu är jag extremt taggad till det och vill verkligen så hoppas det håller i sig. 
Visa dagar kan det kännas hemskt men det är alltid skönt att gå och lägga sig och vara stolt över sig själv.  
För att göra träningen roligare fixa ihop en grym spotifylista som du lyssnar på, fixa ihop en rolig outfit och träna i. 
 
Det är lite tips från mig kommentera gärna om ni har frågor
 
Tumblr_m7l3futqvm1qinw58o1_500_large
Tumblr_mbqrhepbtv1rb8pibo1_500_large
O_50756aabe087c310ba078508_large
Running-collage_large

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar din blogg jätte mycket !
Jätte bra förebild är du också :) <3
kram

2013-01-04 ♥ 16:21:52
Postat av: Anonym

Hur fan gör du rumplyft?

2013-01-05 ♥ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.