Jobbig dag i stallet

2013-01-11 ♥ 18:30:00
Kom nyss hem från stallet, Börja med att åka dit efter skolan åt och sånt. Sedan fixa vi stallet, när vi väl skulle börja fixa hästarna märker vi att Amber inte är helt 100 bra, så vi tog tempen, vilket visa att han hade feber, han va inte alls som han brukar jobbigt att se.. 
Skulle egentligen varit med på hoppningen imorgon men åker upp dit istället och bara går och myser extra med
han!  Det jobbigaste är att när man är i stallet så vet man inte riktigt vad man ska göra för man är halvt chockad, medans när man sitter i bilen så vill man bara vända och pussa på han.  
Men nu ska jag äta mat med familjen och sedan vänta på Figge
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.