Mycket att göra

2013-01-28 ♥ 19:54:45
Efter skolan så åkte jag och Agnes till stallet, vi börja och rida och det gick sådär han hade gått ett hårt pass igår så han va rätt trött.. Men är ändå nöjd med han ! På onsdag ska vi ju även vara med på våran första hoppträning inför tränare gissa om han kommer vara pigg !? 
Iallafall såfort jag kom hem från stallet så fick jag sätta mig och plugga så sjukt mycket i skolan nu.. 
Lova ju även att jag skulle svara på frågestunden del 2 har svarat på den men vet inte om jag ska svara på den i ett videoinlägg istället.. 
Men ska plugga lite nu och sedan fixa ett tips ! 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.