Förlåt

2013-07-07 ♥ 10:01:28

Börjar inlägget med ett förlåt för jag inte bloggat men inte haft tid.. I fredags va vi hemma hos Louises familj med Matildas familj och grilla super mysigt, va hemma sent så kunde inte blogga ! Sedan på lördag så va jag med Figge hela dagen och han hade kalas för han fyllde år..
Sedan på kvällen åkte jag och min familj ut till båten så ska va ute med den nu i några dagar. Men ska verkligen försöka blogga så mycket jag kan nu.
Hoppas ni haft super bra !

Blev en gammal bild på båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.