Godmorgon

2013-07-31 ♥ 10:13:55
Godmorgon.  igår somna jag galet sent, kolla massa avsnitt av pretty little liars, men är pigg nu på morgonen ändå, så då är det okej att somna sent! 
strax ska jag börja fixa mig sedan ska jag möta upp Alice (Fischer) i kungälv så ska vi åka in till stan en sväng sedan ikväll ska vi antagligen hem till någon och ha en liten "tjejkväll" bara vi två, blir nog super ! 
Men ska försöka ta outfit bild vi får se, men bloggar mer sedan
åh vad jag vill att mitt hjärta ska komma hem nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.