Svar på frågestunden

2013-07-03 ♥ 15:18:00
Vilken kändis skulle du helst vilja gifta dig med när du blir stor? - Justin bieber !!!!!
Favorit grönsak? - Gurka & tomat
D eller C ponny, vilken är bäst? - gillar båda, så kan inte välja
Har du ridit stor häst? - ja det har jag 
Kan inte du tvinga upp figge på amber och sen filmar du när han rider, hahah skulle gjort min dag - haha ja har gjot det, får se om filmen kommer upp 
 
Skulle du kunna bli bra kompis med en utav dina läsare som är i din ålder? - Ja absolut 
Hur många gånger har du varit utomlands och vart har du varit då? - oj.. om man bara räknar med "solsemester"  så tror jag 5 gånger..  italien 2 gånger, grekland, Sicilien, kreta, 
Fem Bästa sakerna med figge? - han är omtänksam, snäll, snygg, man kan va sig själv med han, perfekt
Fem saker du tror figge har som favoriter om dig? - ingen aning.. 
Du och figge här väl haft en frågestund tillsammans som ni aldrig hat svarat på...? Om inte jag har missat den! Isåfall kan du väl länka den? - jo vi har svarat på dom frågorna- http://emmasstrand.blogg.se/2013/june/figges-svar-pa-fragestunden.html#comment
 
Vad använder du för systemkameror? Namn och nummer ex. Canon eos 600d - Jag har en egen olympus e450 men jag känner att jag växt ifrån den.. Så använder just nu bara pappas canon eos 500D
vad använder du för pogram när du redigerar bilder? - jag har photoshop men är jätte dålig på det.. men avänder nog mest http://www.picmonkey.com/
 
Vart bor du? - jag bor utanför göteborg
Vart köpte du dina prime och vilken storlek är dom, är det konstiga att gå i (obekväma) ska köpa så måste veta lite om prime kan inte du göra ett inlägg hur dom känns, ser ut osv du fattar ;) - jag har 36 eller 37 på dom, jag köpte mina på raglady. Ibörjan kan dom vara lite obekväma men när man gått in dom är dom hur sköna som helst (!!!) 
 

Heej fina du, undrade bara om du själv har sett några resultat när du har tränat mycket? :) hur länge tog det isåfall tills du fick ditt resultat? - aså när jag verkligen håller igång och tränar och äter rätt märker jag resultat, men såfort jag tappar lite på träningen så blir jag jätte obekväm med min kropp, (men det kan vara något jag själv bara märker) Men såklart har jag märkt resultat och det är det roligaste man kan göra inom träning
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad tyckte Agnes om de då?

2013-07-03 ♥ 22:22:38
Postat av: Anonym

Eftersom du ändå tränat i 6 månader/ett halvår borde de vara ganska stora förändringar/resultat på kroppen som syns, kan du inte lägga upp lite före å efter bilder? :))

2013-07-04 ♥ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.