Toppen kväll

2013-07-18 ♥ 10:09:26
Godmorgon ! Igår kväll åkte jag ju på kalas till min kusin, dock va det bara min familj därför vi kunde inte komma när dom hade det "vanligakalaset". Men vi gjorde en massa roligt hemma hos dom (som kommer upp i den i min video) Sedan vid halv 12 kom Figge hit så sov han här, för vi ska ut på havet idag och han åker iväg snart till grekland så vi kommer inte ses på två veckor, verkligen hemskt !!  
Men nu har jag och Figge vaknat, så vi ska gå upp och äta frukost nu
Killen som verkligen kan få mig le för ingenting.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Grekland ska han

2013-07-18 ♥ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.