Dagen har bara rullat iväg

2013-06-23 ♥ 14:49:19
Igår kom Figge hit, så tände vi massa ljus och kolla film, en sån kväll behöver man ! Vakna vid halv 11 imorse sedan har vi bara tagit det lugnt, dagen har bara rullat iväg även fast vi inte gjort något !! Vi har iallafall gjort pannkakor så något bra har vi gjort ! Om en stund ska Figge hem så kommer min farmor & farfar hit och äter middag.
Sedan senare kommer Figge hit igen och sov här inatt igen så blir nog mysigt ! Men bloggar mer sedan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.