God frukost

2013-06-10 ♥ 08:36:34
Inte alls sovit bra inatt, kändes som jag va sjuk igår när jag gick och la mig och vakna massa gånger inatt.. 
Men nu på morgonen mår jag jätte bra så vet inte riktigt vad det var. Har sovmorgon idag till kvart över 9 för vi ska bara städa skåpen och sånt, så blir nog en go dag ! 
Igår så åkte jag ju till stallet, efter det gick jag och mamma ut på en lång promenad så skönt, sedan kom Charlotte hit så prata vi massa, riktigt mysigt !
Nu ska jag lägga upp outfit sedan gå till skolan 
 
älskar melon, det bästa som finns, så finns inget bättre sätt att börja dagen med lite melon hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.