Sista dagen innan sommarlov

2013-06-11 ♥ 08:46:03
Godmorgon, Nu har jag precis börjat fixa mig så ska snart bara borsta tänderna sedan ska jag gå till kajsa..
Idag ska vi till aröd med alla 8:orna på skolan, hoppas på det blir en bra sista dag. Imorgon är det ju äntligen sommarlov, kan inte fatta det själv än, Det här året har gått så otroligt fort känns som jag precis börja i 7:an.
Men bloggar sedan
blev en jätte lätt outfit och är osminkad så tog inga outfit bilder idag, så det får räcka med den här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.