ÄNTLIGEN FREDAG

2013-03-01 ♥ 08:23:36
Godmorgon !! På fredagar jag jag sovmorgon till tjugo över 9 vilket är jätte skönt..  Ska ha spanskaprov idag så hoppas det går bra, Efter skolan så ska jag träffa Ellen får se vad vi hittar på sedan ska hon träna och så kommer Figge, kommer inte träffa han på nästan 1 vecka nu för imorgon åker jag iväg, en grej jag helt glömt bort och skriva om.. Blir nog en super fredag är på bra humör och det är fint väder !
puss
hann inte hämta min systemkamera så blev en tråkig bild.. Ska bli bättre på att ta bilder med systemkameran nu när det är lite finare väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.