Frågan om sex

2013-03-13 ♥ 15:32:52
det verkar som du tycker d är pinsamt med sex och sånt är d ? 

Fick den här frågan BARA för jag inte svara på en fråga där det stod har du senaste månaden haft sex ? och jag har alltid valt att inte svara på såna frågor i min blogg aldrig gjort det innan..  Nu bara för jag har kille så har många reagerat på det, Ni får tro vad ni vill såna saker är privata och angår bara mig.. Jag förstår inte menningen om att ni ska veta jag haft sex eller inte.
Men ni behöver inte tjata mer om det nu utan jag svarar inte på såna frågor
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så ger du dom bara ett svar så slipper dom tjata om det?

2013-03-13 ♥ 15:45:09
Postat av: Ida

till anonym, hon skriver ju att hon inte vill svara på det för det är privat ?!
Bra skrivit Emma <3

2013-03-13 ♥ 15:51:18
Postat av: Anonym

men hahah ida dom har ju varit tillsammasn länge synd om killen om han inte får doppa bruden hahah små barn asså -.-

2013-03-13 ♥ 18:52:59
Postat av: Anonym

Vem är du ens?

2013-03-14 ♥ 06:57:44
Postat av: Anonym

Jag tycker det är bra att du inte säger. Det angår verkligen inte annat folk än dig och din pojkvän! Jag skulla tycka det var töntigt om du skrev ut de. Eftersom att de känns de bara som att man vill skryta om de typ. Om man gjort det eller ej, kram

2013-03-15 ♥ 07:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.