Fredagsmys

2013-03-08 ♥ 20:40:00
Dagen har varit jätte bra. Skolan rulla på som den skulle, va väldigt trött bara men det gick över.. 
Direkt efter skolan så kom Figge hit en liten stund, sedan åkte han hem vid 4 och då körde jag ett riktigt tränings pass först sprang/gick jag, sedan massa stryka känns riktigt skönt nu !! Sedan så har jag bara myst med familjen,
ätit taco och pratat.
Nu pratar jag med en grymt saknad vän, efter det så ska jag vara social med familjen igen!
Imorgon är det hoppträning tidigt ska bli så mysigt att träffa Amber, saknad han massor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.