Lite saker om mig

2013-03-12 ♥ 16:13:10

Namn- Emma Margaretha Strand
Födelsedag- 15 februari 1998
Hemstad- Kungälv
Ögonfärg- blå
Hårfärg- brunt
Stjärntecken - vattenman 
Skostorlek- 36
Är dina föräldrar skila?- nej
Skor idag?- springskor
Mål för året-   Fira ett år med FIgge, Satsa allt på Amer och träning
Det första du tänker på när du vaknar - att jag vill somna om

Tatueringar- har inga



Namn på barn- vet inte
Vad vill du bli när du blir gammal? olika varje dag haha
Dröm jobbet-  Advokat eller mäklare
Favorit mat- taco
Sport- fotboll 
Glass-  olika
Godis- just nu inget..
Låt- Begging Anton ewald
Helgdag- fredag!

Senast du...
Skrattade? idag 
Grät? längesen, 
Kollade på film? igår
Drog ett skämt? - vet inte

Just nu..
Vad ser man utanför ditt fönster? ett hus
Lyssnar du på musik nu? jaaa
Vad har du på dig?  byxor och en tjocktröja
Vad är de på din musmatta? har bärbar data, så har ingen

Har du under den senaste månaden..
Rökt?
- nej
Shoppat? aa
Motionerat?- jaa
Solat?- ne
Haft sex? - 
Pussats med någon? - aa

Vem..
Kan du lita på?
- Mina närmaste vänner, Figge och min familj
Vet allt om dig?-  ingen vet allt
Längtar du efter? - sommaren


Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkar som du tycker d är pinsamt med sex och sånt är d ?

2013-03-12 ♥ 16:26:31
Postat av: Tobbe

Senaste du drog ett skämt på syslöjden:
Ska jag dra ett skämt om min snopp?
Nej det var för långt!

Hahaha

2013-03-12 ♥ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.