Min dag

2013-03-01 ♥ 23:00:09
Dagen har varit kanon ! Först åkte jag och Ellen ner till kugnälv köpte godis till mig eftersom jag ska ha med det nu till fjällen, sedan åkte vi hem tog lite bilder och åt. Sedan åkte hon hem och då kom min älskade pojkvän hit, han hjälpte mig och packa.. Åker ju imorgon klockan 6 alltså måste jag gå upp vid 5 tiden!!!! 
Kommer sakna min familj, Figge, Amber och såklart mina älskade vänner, men ska ändå bli skönt att komma iväg i några dagar behöver det...
Ska försöka blogga som vanligt under dom här dagarna, men måste nog gå och lägga mig nu så hörs vi imorgon
godnatt
åh vad jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.